Huylu Huyundan Vaz Geçmez!


Birgün kablumbağa nehirden karşıya geçemeyen hayvanları geçiriyormuş.
Birçok hayvan gelmiş nehirden karşıya geçirmiş .Çocukları kovalayan,maymunlara zarar veren sataşan
Akrep ,bizim kablumbağanın yanına gelmiş ve demiş Kablumbağa kardeş karşıda yavrularım var beni karşıya geçirirmisin demiş.
Kablumbağa biraz bakmış düşünmüş evet demiş geçiririm demiş nehirin ortasına gelmişler Akrep zehirli iğnesiyle kablumbağa sokuvermiş bizim iyiliksever Kablumbağada ne yapıyorsun ben sana iyilik ettim oysa sen beni öldürüyorsun demiş.
Buna karşılık Akrep kusuruma bakma kablumbağa kardeş ben huyumdan dönmem diyerek iğnesini sokmaya devam etmiş.



Ama unutmayın az da olsa huyundan vazgeçen insanlar var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yazılar istenildiğinde incelenilerek kaldırılabilir mail atmanız yeterlidir fistikcizaman@gmail.com
firma ekle